Iskani niz je bil najden v IZTOČNICAH:
dvostruki kontrapunkt s oktavnom transpozicijom dionica
Premještanje dionica u dvostrukom kontrapunktu za oktavu na više ili na niže.
sl enojna prestavitev - Prestavitev narejena pri dvojnem kontrapunktu oktave, ko eden izmed glasov obleži, drugega pa prestavimo v ustrezni smeri, in sicer spodnjega za oktavo navzgor ali zgornjega za oktavo navzdol.
Iskani niz je bil najden v DRUGI VSEBINI:
anticipacija
Neakordni ton koji nastupom u nenaglašen dio dobe najavljuje svoj nastup na sljedeći naglašen dio. Prijevremeni nastup na nenaglašenoj dobi, jednoga ili više tonova nekog akorda, koji se u cjelini pojavljuje tek na sljedećoj naglašenoj dobi. Ti tonovi najčešče dolaze u disonantne odnose s akordičkim tonovima akorda, s kojima istodobno zvuče, ali se disonantni intervali ne tretiraju kao pri rješavanju disonantnih akorda ili zaostajalica.
sl anticipacija - Ton ki je ritmično krajši od dobe, izhodiščni ton zapusti postopno bodisi navzgor ali navzdol, sledi pa mu ponovitev istega tona v naslednjem akordu. - Nepoudarjeni harmonično tuji toni, ki se pojavljajo pred pravim nastopom harmoničnega tona v naslednjem funkcijsko drugem akordu. Ritmično so to kratki toni, vsekakor krajši od dobe. Oba oklepajoča tona sta daljša.
harmonijski ritam
Ritam u kojem se izmjenjuju harmonije. Taj se ritam može podudarati s ritmom melodije, a može se od njega u manjoj ili većoj mjeri i odvajati.
sl harmonični ritem - Izmenjavanje funkcij glede na dolžino.
imitacija u notnim protuvrijednostima
Način odgovaranja u tehnici imitacije gdje mijenjamo dužinu nota, tj. polovinku iz teme zamjenimo za cijelu notu, cijelu notu za polovinku, polovinku s točkom i četvrtinku ostavimo nepromijenjene.
sl imitacija v notnih protivrednostih - Način odgovora pri imitaciji, ko spreminjamo dolžino not, in sicer polovinko v temi v celino pri odgovoru, celino v polovinko, polovinko s piko in četrtinko pa dolžinsko ohranimo.
obrat
Premještanje dionica za oktavu, decimu ili duodecimu na više ili na niže. S pravilnim obratom ne nastaju kod dvostrukog kontrapunkta nikakve bitne harminjske promjene, mijenja se samo intervalski odnos jedne melodijske linije prema drugoj (rezultat toga je nastaje dvostruki kontrapunkt u oktavi, dvostruki kontrapunkt u decimi i dvostruki kontapunkt u duodecim).
sl obrat - Zamenjava oz. prestavitev intervalov dveh glasov. Obrat ne sme spremeniti kvalitete intervala, zlasti pa je pomemben obrat prime, ker iz njega poimenujemo za kateri dvojni kontrapunkt pravzaprav gre (dvojni kontrapunkt v oktavi, dvojni kontrapunkt v decimi itd).
polovična kadenca
Kadenca koja završava s kvintakordom V. (iznimno i IV.) stupnja.
sl polovična kadenca - Konec z akordom dominante brez tonike.
položaj akorda
Položaj akorda u četveroglasju s obzirom na na interval između njegovih vanjskih glasova. Akord može biti u tercnom, kvintnom ili oktavnom položaju.
sl melodična lega - Lega akorda v štiiglasju z ozirom na to kakšna je razdalja med basom in sopranom. Poznamo kvintno, terčno in oktavno lego.
prohodna septima
Septima koja se naknadno priključuje kvintakordu u silaznom pohodu s temeljnog tona.
sl prehajalna septima - Septima četverozvoka, ki nastopa kot prehajalna nota na lahki dobi.
račji oblik imitacije
Tip imitacije kada odgovor pišemo unazad (retrogradnu) s obzirom na temu.
sl rakova imitacija - Tip imitacije po smeri odgovora, kjer prihaja do spremembe horizontalne smeri teme (temo odgovarjamo od zadnje k prvi noti). Tako glavo teme odgovorimo šele na koncu.