festivál♦♦
Javni dogodek, eno- ali večdnevna prireditev, ki ponuja pregled dosežkov na določenem področju (kulturnem, umetniškem, etničnem), lahko poteka tudi v obliki tekmovanja v kakovosti dosežkov.
Angleško: festival
● Časovnico komunikacijske podpore je tako sestavljal program odnosov z javnostmi, usmerjen predvsem na odnose z mediji in spletni nastop
festivala, in pa integrirani trženjski komunikacijski splet, katerega osnova je bila priprava podobe.
● O dogajanju na samem
festivalu pa smo jih seznanili s sporočilom za medije.
sbz0 SBZ2
[rdeča nit, tema] več...
○ Percepcija festivala in trditev, ki jo težko dokažeš, je bila povod, da smo rdečo nit
festivala - tedaj trditev - preoblikovali v vprašanje, kar je pomenilo dobro izhodišče za nadaljnje aktivnosti.
○ Osnovne komunikacijske cilje smo opredelili kot: provokativnost celostne grafične podobe in komunikacijska podpora, ki naj izkorišča sinergije v odnosu do rdeče niti
festivala ter s tonom, slogom, kreativno strategijo in izbranimi orodji komuniciranja ustvari pozitivna pričakovanja udeležencev festivala, jih spodbudi k razmišljanju, k premisleku o lastnem prispevku k odgovornejšemu delovanju znotraj oglaševalskega trikotnika
○ Z vidika uspešnosti projekta pa ne gre zanemariti tudi predlagane naslovne teme
festivala "Oglaševanje je odgovornost?", ki je bila rdeča nit tako pri programski zasnovi in celostni grafični podobi kot tudi pri vseh spremljevalnih dogodkih in celotni komunikacijski podpori.
○ Tema "Oglaševanje in odgovornost?" je prvič preoblikovana iz trdilne oblike (kot se je uporabljala doslej), s postavitvijo vprašaja pa je tako tudi temafestivala sledila komunikaciji, v katero smo vpletli naslednja sporočila
[
program]
več...
○ Kljub temu da niso bile vse kritike pozitivne, pa so bile bolj kot na program
festivala usmerjene na dogajanje v stroki na splošno.
○ Analiza njihovih zaključnih poročil je pokazala trend upadanja števila prijavljenih del in vplačanih kotizacij festivala, raziskava o zadovoljstvu posameznih sklopov programa
festivala pa trend, v katerega naj se festival razvija - več delavnic in manj teorije, interaktivnost.
[
interna javnost]
več...
○ Med pokrovitelji so pogosto medijske hiše in podjetja - oglaševalci, ki lahko (kot posamezniki) nastopajo tudi kot interna javnost
festivala (organizacijski odbor SOF-a oziroma upravni odbor SOZ-a).
○ vodstvo medijskih hiš je ciljna javnost VIP-programa in je hkrati z zaposlenimi v marketingu pogosto tudi pokrovitelj in interna javnost festivala
[
programska knjižica]
več...
○ Tobačna Ljubljana je bila kot donator navedena v programski knjižici
festivala, na samem festivalu pa je bila prisotna tudi s svojim kioskom - lično oblikovanim malim Tobačnim muzejem.
○ Programska knjižica Poletnega
festivala, 2000
[
spletni nastop, podoba, organizacija]
več...
○ Časovnico komunikacijske podpore je tako sestavljal program odnosov z javnostmi, usmerjen predvsem na odnose z mediji in spletni nastop
festivala, in pa integrirani trženjski komunikacijski splet, katerega osnova je bila priprava podobe.
○ Analiza spletnega nastopa zadnjih
festivalov je pokazala trend, ki smo ga nadaljevali in ki se je pokazal tudi prek analize zadovoljstva udeležencev festivala; več interaktivnosti v vsebinskih sklopih, smernice pri zasnovi tako programa kot tudi podobe.
○ Delovna skupina je tesno povezala in prepletla celostno grafično podobo
festivala z izvajanjem odnosov z javnostmi ter z obema nadgradila vsebinsko dogajanje v okviru festivala (podprla ponovno pozicioniranje).
○ Cilj s provokativno podobo festivala izzvati odzive je bil dosežen, na kar so pokazala številna izražena mnenja pred in med festivalom ter po njem in tudi v medijih, v katerih je po analizi medijskih objav glede na naslovno temo le-ta ocenjena kot ustreznejša od lanske podobe, ko so SOF predstavljali tekmovalni psi.
○ Znotraj skupine Futura sta pri organizaciji
festivala sodelovali agencija Futura DDB in Futura PR, ki je bila izbrana za uradno PR-agencijo 14. SOF-a.
○ Identificirane različne stopnje in faze projekta v oglaševanju in odnosih z javnostmi smo predvsem zaradi sovpada ključnih elementov organizacije
festivala poenotili, kljub temu pa posebej izvajali oba komunikacijska programa, in sicer v času
[
osebnost, predsednik]
več...
○ Analiza intervjujev s 5 izbranimi branžnimi novinarji je pokazala, da si želijo več individualnega dela, več ažurnih informacij in boljšo dostopnost do ključnih osebnosti
festivala.
○ Z izsledki namizne raziskave odnosov z mediji preteklih SOF-ov smo določili ključne dogodke in medijsko izpostavljene osebnosti
festivala, z analizo branžnih novinarjev in njihovega poročanja pa njihovo naravnanost do dogodka.
○ Vsako leto je predlagan in potrjen predsednik
festivala ter 8- do 12-članski organizacijski odbor.
○ prek odnosov z mediji izpostaviti ključne osebnosti festivala (oglaševalec leta, oglaševalska osebnost leta, predsednik žirije, predsednik
festivala, predsednik SOZ ...) in v večji meri kot pri 13. SOF-u medijsko izpostaviti tudi ostale člane organizacijskega odbora
[
udeleženec, obiskovalec]
več...
○ Kljub vloženemu trudu in premišljenemu pristopu k izvedbi projekta smo bili nad odzivi udeležencev
festivala presenečeni.
○ Leto pozneje pa smo projekt nadgradili še z nekaterimi elementi, s katerimi smo dosegli še eno ciljno skupino, in sicer matere udeležencev
festivala, ki pa so v osnovi Electroluxova primarna ciljna skupina.
○ Anholt, ki je pogost obiskovalec
festivalov Zlati boben, je že pred časom dejal, da se v Slovencih skriva izjemno veliko kreativnosti, ki bi jo bilo vredno bolje izkoristiti.
○ Revija Advertising Age je poročala o navdušenju, ki je izbruhnilo, ko so naznanili zmagovalca v Cannesu: "Pol ducata oglasov, ki jih je izdelal DDB Worldwide, Chicago, za pivo Budweiser proizvajalca Anheuser-Busch, je bilo tako priljubljenih med obiskovalci
festivala, da je občinstvo vzklikalo nalezljivo besedno zvezo še dolgo za tem, ko je bila kategorija alkoholnih pijač že končana."
pbz0 SBZ0 [
mednarodni, slovenski]
več...
○ O uspešnosti pričajo številne nagrade, med drugim tudi nagrada na mednarodnem oglaševalskem
festivalu IDEA - 2003 ter priznanje odličnosti na 1. Bienalu vidnih sporočil.
○ Leta 1966 je oglas za Volvo osvojil veliko nagrado na mednarodnem oglaševalskem
festivalu v Cannesu, najuglednejšem tekmovanju oglaševalcev na svetu.
○ Predstavila je tudi projekta Coca Cola music power v okvirju katerega je sodelovala slovenska glasbena skupina Tabu ter podelitev slovenske glasbene nagrade Slovenskega radijskega
festivala.
○ Kategorija D - Slovenski oglaševalski
festival
[
oglaševalski]
več...
○ O uspešnosti pričajo številne nagrade, med drugim tudi nagrada na mednarodnem oglaševalskem
festivalu IDEA - 2003 ter priznanje odličnosti na 1. Bienalu vidnih sporočil.
○ Noben večji oglaševalski nagradni
festival razen enega ne upošteva nič drugega kot zgolj oglas sam.
[
pretekli]
več...
○ Na preteklem
festivalu nagrajena agencija leta ima mandat priprave celostne grafične podobe, agenciji za spletno stran in za organizacijo zaključne prireditve in produkcijo festivala, ki vključuje tudi pripravo zaključne prireditve, v zadnjih letih ostajata isti, predsednik festivala pa lahko poleg definiranja naslovne teme SOF-a predlaga tudi agencijo za odnose z javnostmi.
○ Namizna raziskava preteklih festivalov.
[
velik]
več...
○ Noben večji oglaševalski nagradni
festival razen enega ne upošteva nič drugega kot zgolj oglas sam.
○ Nekateri pomembni dogodki so še vedno organizirani prav v času velike noči ali božiča (če pogledamo samo krščanski koledar) - in mesta po Evropi v tem času še zmeraj organizirajo velike
festivale.
→
dogodek →
prireditev
Gigafida
,
KoRP